lauantai 27. elokuuta 2011

Ulkonäkö voi pettää.

                         

Miesten käyttämien taktiikoiden menestys on kiinni siitä, mitä naiset kumppaniltaan haluavat.   

Naisten taktiikat juontuvat miesten mieltymyksistä.

Mikäli nainen kykenee tekemään itsestään haluttavan, saamaan haluamansa kumppanin, parhaiten hän onnistuu siinä, mikäli kykenee vaikuttamaan lisääntymismielessä arvokkaalta. 

Tämä onnistuu käytöksen ja pukeutumisen avulla jotka kielivät nuorekkuudesta sekä viehättävyydestä. Mikäli nainen ei kykene vastaamaan kilpasiskojensa vastineisiin nämä päihittävät hänet kilpailussa, sopivan kumppanin etsinnässä ja löytämisessä.

            

Naisten keskinäisessä kumppanikilpailussa korostuu tuo miesten ulkonäölle paljon painoa antava ihannemalli, jossa korostuu ulkonäön nuorekkuus, raikkaus ja terveys.

Paras todiste tästä on kosmetiikka teollisuus. Naisethan ovat kosmetiikan pääasiallisia kuluttajia, käytttäen huomattavasti enemmän aikaa ja vaivaa ulkonäkönsä paranteluun ja kohentamiseen kuin miehet.

Tämän voi todeta myös kauneudenhoitotuotteiden mainonnasta. Miesten lehdistöissä
mainostetaan autoja ja urheilutuotteita ja musiikkivälineitä enimmäkseen.

Tämä naisten kilpailu on jonkunlainen feikki-leikki, jossa ei kilpailla tiedon paikkansa pitävyydellä, siis sillä tiedolla joka miehille ulkonäöllisesti välitetään.

Naiset kilpailevat ainoastaan siitä kuka parhaiten saa aktivoitua evoluutiossa miehille kehittyneet kauneus standardit jossa valttikortteina ovat terveys ja nuoruus.




Terve väri kasvoilla ja rusottavat posket osoittavat terveyttä. Niinpä naiset punaavat poskensa keinotekoisesti saadakseen enemmän huomiota. Miehet arvostavat lisäksi sileää ihoa, virheetöntä, ja naiset peittävät puuterilla, kosteusvoiteilla, huokosia supistavia voiteita ihonsa virheet peittäen, ottavat ruiskeita, ja kasvojen kohotuksia.

Miesten ihailu kiiltäviin hiuksiin, naiset käyttävät hoitoaineita tai kotitekoisia olut,- muna-naamioita, saadakseen niihin kiiltoa, sekä vaalentavat, sävyttävät, värjäävät.
Punaisten täyteläisten huulien vastatessa evoluution tuomia mieltymyksiä, naiset naiset meikkaavat huulensa taidokkaasti, ylimaalaavat, käyttäen myös usein kollageenipistoksia.

Kiinteät nuoret (kimmoisat) rinnat vetävät tietysti miehiä puoleensa, tästä syystä naiset myös muotoiluttavat rintojaan kirurgisesti tai implantit niihin asennuttaen.

He muokkaavat ulkonäköään monin eri konstein. Rakennekynnet pidentävät sormia
saaden ne näyttämään hoikemmilta. Korkokenkiä käytetään voidakseen näyttää pidemmiltä ja hoikemmilta. Samalla säären linja korostuu, peppu ja rinnat työntyvät paremmin esiin.

Keinorusketusta käytetään sokeriruiskeina tai erillisinä voiteina että voidaan korostaa ihon tervettä väriä. Tummat vaatteet ja pystyraidat hoikentavat myös, olkpäät topataan
vedetään vatsa sisään, kureliivejä, tai muita muotoilevia vaatteita käyttäen, voidakseen näyttää kurvikkaalta ja nuorekkaalta.

Laihduttaminen otetaan usein avuksi, koska naiset itse uskovat ulkonäön kohentamisen voimaan. Kampauksilla muutetaan ulkonäköä useasti, samoin auringon ottaminen takaa iholle terveen nuorekkaan hehkun.

Tämä myös tuottaa naisille tulosta, kun taas miehille ulkonäön kohentaminen koetaan usein pelkäksi haitaksi.

Ulkonäköä kohennetaan siksi kun etsitään satunnaista, mahdollista tilapäistä seksikumppania, verrattuna siihen mikäli etsittäisiin vain pelkkää aviomies ehdokasta.
Tutkimustuloksen mukaan miehet panevat paljon enemmän painoa satunnaisten kumppaniensa ulkonäölle, kuin omien vaimojensa.

Opiskelupiireissä ulkonäölliset muokkaukset ovat tehokkain keino satunnaisiin lyhyt- aikaisiin suhteisiin, kohtalaisen tehokas pitkien seurustelu jaksojen löytämiselle.

Miesten käyttämänä tämä vaivan näkö toimii parhaiten satunnaista, tilapäistä seksisuhdetta etsittäessä.
Vaimoehdokkaiden haussa tämä ei toimi niin hyvin, ja on tehottomampi kuin naisten käytämänä.

Naiset tietävät erittäin hyvin kuinka sinkkukuvioissa ulkonäöllä on tärkeä rooli. Töiden jälkeen kotona laittaudutaan. Kun lähdetään baariin, uudelleen vain baaria varten.
Tämä tarkoittaa pynttääntymistä, siis kylvyssä käyntiä ja tukan laittamista uudelleen.
Samoin uudet vaatteiden vaihdot sekä kokonaan uudelleen meikkaaminen.

Naisille kyky saada miesten päät kääntymään on osoitus ja viesti haluttavuudestaan.
Mitä enemmän ympärillä pyörii miesvalikoimaa, se on osoitus kuinka laadukkaita vaihtoehtoja hän voi saada ja näin ollen hän voi nostaa  rimaa yhä korkeammalle. 

Mutta vaivaa ei nähdä ainoastaa oman ulkonäön eteen. Naiset ovat innokkaita muiden naisten ulkonäköä arvostelemaan ja myös innokkaita panettelemaan kilpasiskojaan.

Mielellään he halventavat muita kilpailijoiksi kokemiaan. He väittävät näiden naisten olevan lihavia, rumia, muodottomia ja ilman viehästysvoimaa.

Kilpailijattarien halventamista naiset pitävät kaikkein tehokkaimpina taktiikkanaan sekä lyhyissä että hieman pidempiaikaisissa suhteissa. 
Taktiikka tuntuu toimivan naisilla huomattavan paljon paremmin, kuin miehillä.

Naiset arvostelevat kilpasisariaan myös julkisesti ääneen, heidän itsensä kuullen.
Siis heidän läsnäolostaan piittaamatta. Tämä kohdistuu kampauksiin, meikkauksiin, vartaloon, asusteisiin, kenkiin, kävelyyn, käytökseen.

Tämä toisen naisen ulkonäön julkisarvostelu on usein tehokas keino, kun mies kokee maineensa kärsivän vahinkoa, mikäli muut pitänevät hänen naiskumppanian vastenmielisen näköisenä.

Mies pelkää naurun alaiseksi joutumistaan omassa yhteisössään, mikäli muut saavat tietää hänellä olevan suhde epäviehättävään naiseen. Hänen asemansa saatta kärsiä heikentyen ja hän menettää ehkä arvostustaan oman ryhmänsä silmissä.

Kun nainen hakee satunnaista seksiä, hänelle on kannattavaa halventaa kilpasiskojaan ulkonäöllisistä seikoista ja saada varmistus että asia tulee miehen ryhmän tietoon.

            


Mikäli miehellä on seksisuhde, josta kukaan ei tiedä, hänen käytökseensä toisten halveeraavat puheet eivät pelota yhtä paljon.

Mies ei kuitenkaan voi koskaan olla varma suhteen salaisena säilymisestä, johtuen ihmisten loputtomasta kiinnostukseen siitä kuka makaa (tai seurustelee!) kenenkin kanssa. Tämä on jälleen sitä elämän draamaa jota mm. filmiteollisuus hyödyntää.

Naiset pyrkivä halveeraamisellaan ulkonäöllisten syiden perusteella tehtyjen havaintojen ohjaamiseen, kiinnittääkseen miesten huomion seikkoihin joita tämä muutoin ei tulisi edes ajatelleeksi.

He moittivat toisen sääriä, paksuja reisiä, kasvojen epämuotoisuutta, sormien lyhykäisyyteen, tukan ominaisuuksiin, nenän muotoon, huuliin, jne. jne. koska virheistä huomauttaminen ja esiintuominen korostaa niiden merkitystä.

Ulkonäkö ja koko ovat erityisiä seikkoja joita kaikkien on helppo tapa havannoida.

Näin naiset käyttävät hyväkseen kauneuskäsityksiimme liittyvää ihmisten arvioimista.
Muidenkilpasiskojen pitäessä naista vastenmielisen näköisenä tämä näyttäytyy pian myös miehen silmissä yhä vähemmän viehättävältä, miehen arvoa laskien.

Kosmetiikka teollisuus on paras malliesimerkki tästä naisten keskinäisestä kisailusta.
Tämä tilanne on johtanut kauneuskilpailun tuomaan naisten keskinäiseen kilpailuun.
Rahaa, aikaa ja varsinkin vaivaa käytetään runsaimmin kuin koskaan aikaisemmin tämän kilpavarustelun toteuttamiseen.

Kaikissa kulttuureissa naiset muokkaavat ulkonäköään, mutta ns. "sivistyneet" länsimaat ovat johtavassa asemassa. Näillä on visuaalisetsi kehittynein tekniikka
joka käyttää pelkästään hyväkseen tätä naisten halua näyttää hyvältä ja nuorelta.

Kuitenkin kauneus on myytti joka on kausaalista vaikutusta, tehden samalla tyhjiksi kaikki feministien niin mainostamat, naisten asemaan tuodut parannukset.

Kauneusihanteet ovat mielivaltaisia, nuoruuden ihannoinnin ollessa pelkkää sattumaa
ihanteiden vaihdellessa suuresti kulttuurista ja yksilöstä toiseen mentäessä, eivätkä ne ole evoluution muokkaama tulos.

Myyteillä ei myöskään ole kausaalista vaikutusta jota on ainoastaa myyttejä kannattelevilla ihmisillä, aivan samoin kuin valtarakenteillakaan ei ole, ainoastaan vain valtaa pitävillä ihmisillä sitä löytyy.

Teoria kauneuden myytistä ei myöskään naisia mairittele.

Taustalla on vain ajatus että naiset ovat hyväuskoisia hölmöjä, siis ainoastaan passiivisia vastaanottajia, vailla mieltymyksiä ja yksilöllisyyttä

Naiset siis ovat täysin myyttien, valtarakenteiden sekä näitä luovien armoilla.


SELVYYDKSI: Tämä nyt edellä esitetty teksti ei liity mitenkään elämäni nykykuvioihin.

4 kommenttia:

  1. höh,, sinänsä ihan hyvä juttu. Mutta kerropa miehenä miehen ulkonäköpaineista. Nyt kerroit miehen näkökulman (osaksi oletetun) naisten ulkonäköpaineet sun muut..

    Hyvät oli videot.

    Päiväniloja ja -jatkoja.

    VastaaPoista
  2. Kas. Pieni herttainen fuksianvaaleasiniorvokki on ilmestynynyt, extempore, kukkimaan pologistaniaanikin.

    Kauampa olet, ystäväiseni, siellä saran reunamailla viihtynytkin.

    Ensiksi voin todeta, mikäli joku nyt elättelee toiveikkuutta daaman alkamisodotuksien suhteen.

    Ilmoitan nyt mitä ystävällisimmin.

    Ähäkutti! Eipä vaiskaan alakkaan.

    Mutta mitä miehen ulkonäköpaineisiin tulee, en ossa sanoa, mulla kun niitä ei oo.
    Olenhan komee ja uljas, kaksonen.

    Paineet jos niitä on, pitäisi tiedustella ;) allaolevalta (viihtyvältä) sinne jääneiltä tai siellä muuten hetken viivähtäneiltä.

    VastaaPoista
  3. Höh, oishan lyhyempikin vastaus riittänyt... Mutta parempi paljon kuin ei yhtään tyhjää...

    Ja mitäs daamaa sä odotit. Ei tullut ei oo eikä synny.

    Päivänjatkoja iloisesti, pilvinen hellesää tänään. Lenkki tuli tehtyä ja oli ihan hikinen olo..

    VastaaPoista
  4. Ou. Le petit fleur. Violettanen!

    Tiedäthän minut jo aiemmilta sivustoilta.
    Puhun paljon ja sanon vähän.

    Draamassa vedit turhaan kotiteatterin aitiopaikalle.

    Mutta! Tämänhän tiesinkin sun tekevän. Erehdyit jälleen!

    Pilvinen sää on täälläkin. Oskari laulaa Venezuelaa taustalla, esperanza aloittaa justiinsa, virran viemää ja keinussa kesällä kerran seuraavina..

    Kohta on laulun, Juna kulkee, hetki
    kiskojen alkessa viedä länteen...

    Mutta! Niillä on kahden suuntainen liikennöinti.

    Hyvää sunnuntaita, näin suppeasti!

    VastaaPoista