torstai 10. helmikuuta 2011

Besame Mucho

                          

Huomenna olis tarkoitus kokeilla josko tälläinen versio, oheisesta kappaleesta taittuisi.

Ongelmiakin saattaa olla, seuraavat luonteeni erityispiirteet huomioiden.

Tälläisenä tulen, kun olen:
- ystävällisenä, olen tunkeileva
- vakavana olen hapan
- ikäisenäni olen ymmärtämätön
- lisäksi olen vanhoillinen fossiili
- kirkossa käydessäni olen tekopyhä
- ellen käy, olen ateisti
- jos juon, olen juoppo
- ellen juo, olen ilonpilaaja
- kun puhun muiden kanssa, olen höpöttäjä juoruilija
- ellen puhu, olen turha nättinokka mörkkis
- sääntöjä noudattaen olen pilkun nssija
- ellen noudata olen välinpitämätön, huolimaton.
- tarkkana olen kontrollifriikki
- ellen ole, olen vetelys, luuseri
- siksi olen kärsivällinen kuin enkeli
- paksunahkainen kuin virtahepo
- ovela kuin kettu
- rohkea kuin ahma
- sokea kuin myyrä
- hiljainen kuin varas huopatossutehtaassa

Kaikki edelläoleva kuitenkin vain ja ainoastaan määrättyyn pisteeseen saakka.

Hyvät yönatinat tasapuolisesti kaikille, säätyihin erikseen katsomatta.




16 kommenttia:

  1. Tulos on siis:
    Ole sellainen kuin olet..♥

    VastaaPoista
  2. Vähän erikoinen sovitus, ei paha, mutta olen sitä mieltä, että sinä pistät paremmaksi.....olispa kiva kuulla.

    VastaaPoista
  3. Ulleriina. Tietenkin.
    Kuinka toisin voisin ollakaan. :))

    Mut miks ny vaan yx sytämenkuva :(

    VastaaPoista
  4. Marizan. Kiitos. Tuo alku menttelee
    tässä esityksessä, ei niinkään toi räppi..

    Mietinkin, taas, kuinka paljon nuo mixerit aina tulokseen vaikuttavat.

    VastaaPoista
  5. ..kärsivällinen kuin enkeli..♥♥

    VastaaPoista
  6. ..sydämenasioissa..
    ..vaiko muussa.. ;)

    VastaaPoista
  7. Kärsivällisyys on onnen avain... kaikessa, mitä ikinä teetkin

    VastaaPoista
  8. Totta. Rajojen(sa) puitteissa.
    Onnellisuus, sen tavoittelu, on myöskin osa ihmisen perustarvetta.
    Silloin kun saa, voi ja osaa toteuttaa itseään, kyeten sen/ne tekemään, se kannattaa(usein tämä edellä kuvattu mahdollisuus pyritään tukehduttamaan).
    Mieli tulee tyytyväiseksi.

    VastaaPoista
  9. Kun sammuvaan hiileen puhaltaa, ei mikään muu kuin savu voi silloin tukehduttaa, eikä sellaisesta voi tulla koskaan tyytyväiseksi :(

    VastaaPoista
  10. Luonnossa jossa nuotio palaa. Savu hälvenee aina nopeasti,liikkeessä olevan ilmavirtauksen ansiosta ja jälleen.. ..kipinähehkusta, tuli viriää.

    VastaaPoista
  11. Kipinä voi kyteä kauankin, ennenkuin se tuleen roihahtaa ja joskus sitä tulta on vaikea saada sammumaankin...:)

    VastaaPoista
  12. ..se roihuaminen on selviö. Mutta mikäli nuotiotulen lämmöstä, aikoo nauttia, on myös aina ensin! saavuttava tuon nuotion luo..

    VastaaPoista
  13. Olen nuotio, sateesta sammunut vain
    kerran nousi jo liekkini hulmahtain
    ylös, taivasta kohden ne nousi, niin
    tuli sateet ja nuotio sammuikin.
    Jäi yöhön kosteaan hiiltymään
    tuo sammunut nuotio yksinään.
    Tuli päivät keväiset auringon
    puut kuivasi sammuneen nuotion
    sen ehkä viel' sytyttäis kukaties
    joku yksin kulkeva matkamies.
    Ja polulle sattuikin kulkija kerran
    joka levätä päätti hetkisen verran
    luona nuotion, sateesta sammuneen.
    Näin aatteli, tulen mä tuohon teen.
    Mies riipaisi tulta, sen nuotioon vei
    mutt' syttyä tahtonut nuotio ei
    vain savusi hetken, taas sammui pois
    ja kylmäkin miehellä ollut ois.
    Ei saanut mies tulta syttymään
    lähti harhaillen yöhön pimeään.


    Olen nuotio, jäänyt kytemään
    sait sittenkin minut syttymään
    sytyin sitten vasta kun yksin jäin
    nyt palan, mutt' pala en lämmittäin
    taas liekkini korkeina kohoaa
    mutt' nuotio vailla on hoitajaa...
    Se kaiken mi tiellään on, tuhoaa
    vain sateet sen taas voi sammuttaa.
    - Aulikki Lindholm -
    (Runokokoelmasta "Näistä päivistä pois")

    VastaaPoista
  14. Tuli nuotion sammuu, eikä lämpöään jaa.. ..tuli jättää vain tuhkaa, mutta.. ..sen poltetta et saa rinnastas pois vaan talletat sen.

    Käy nuotiolle mustalaiset iltaisin,
    ja laulaissansa tansii tähdetkin, soi yöhön laulelmmat, ja he aamuun tanssivat, ain kunnes sammuu leirivalkeat..

    VastaaPoista
  15. ♪♪..kun soi vain itkien mustalaisviulu tuo,
    se merkki on ihmisen sydämen tuskan silloin..♪♪

    VastaaPoista
  16. Kaskas. Siis ikuisuusteemana, niinkö, kenen sytämen kans. !!!
    Oli(pa kerran)kansaa olimarkkinat oli ennustajakin.. ..joku kultaa saa joku valtaa saa, ja loput..

    Kortit kertoo kohtalomme, onnemme ja autuutemme, sinne minne tie tää vie, tää.. (uhkeaääninen nainen, kaksonen, näin laulaa..)

    VastaaPoista